Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hlášení chyb v profilech her a vývojářů

@ripper (13.05.2024 11:22): V rámci PS4 verze se to DLC stále jmenuje Director's Cut, ale žádná vylepšení krom toho příběhového rozšíření nepřináší. Takže je to prostě placené příběhové rozšíření, nikoliv placený upgrade. Nemůžeš se řídit jen podle PS5/PC verze, kór když DH má pravidlo, že původní platforma je v rámci profilu prioritní, což je zde PS4.

Problém toho DC profilu je v tom, že má špatný popis. Řešení by mělo být jeho přepsání prostě a PC verze by měla být uvedena v obou profilech s tím, že se u DC může jako alternativní název uvést "Iki Island" třeba.

Ale tohle by si měli vyřešit moderátoři. Tady je jednoduše problém, že DH nepočítala s tím, jak se vydavatelé postaví k zpětné kompatibilitě. V době přidání té hry nikdo nečekal, že si někdo bude účtovat peníze za "next-gen" update a dělat s tím spojené rozšíření, neb se to nikdy nedělo. Jediné řešení je tady buď to, které jsem psal a nebo přidání podprofilů. :)
@Fritol (13.05.2024 07:03): Ugh! Tak toho, že Director's Cut je uveden jako rozšíření, jsem si vážně nevšiml, zvlášť když popis začíná slovy "Samostatné vydání". Ty to ale píšeš, jako by DC byl pouze o novém příběhovém obsahu (ostrov Iki), ale ve skutečnosti je to přece balíček technických zlepšení (4k60) a daného ostrova. A navíc, je to kompletní balík původní hra + zlepšováky, samostatná, takže mi to vůbec jako rozšíření nepřijde (to by neobsahovalo původní hru). Není to DLC, je to zvětšená celá hra, na kterou lze za 500 Kč upgradovat. Takže buď se to mělo přidat jen jako alias názvu a trochu extra popisu do původního profilu, nebo by to měl být plnotučný samostatný profil. DH přece nemůže vyříznout kus obsahu (ostrov Iki) a říct "tohle je rozšíření", když to tak reálně vůbec nevyšlo, a vydavatel označuje pomocí DC něco úplně jiného. Nebo jsem mimo?

A pokud by se to udělalo, tak jak píšu já, pak by mi dávalo smysl mít PC pouze u DC. Protože originální non-DC hra na PC prostě není.
@ripper (12.05.2024 10:59): Jenže Ghost of Tsushima Director's Cut profil na DH není Ghost of Tsushima Director's Cut co vyšel na PC. :D Všimni si, že profil je veden jako rozšíření, nikoliv jako samostatná hra. Ten profil má pokrývat příběhové DLC, které se jmenuje Ghost of Tsushima Director's Cut, nikoliv nějakou DC verzi hry jako celku se základem.

Jenže vysvětluj to lidem na DH... to hodnocení tam je zcestné úplně, nikdo to imo nepochopil. A co si budem, on i ten popis tam je dost matoucí. Mělo se to upravit když se to schvalovalo a dát tam upozornění. Teď už je to asi jedno. Každopádně PC platforma patří k oběma profilům.
V Ghost of Tsushima je uvedena jako platforma PC, ale jelikož byl vytvořen profil pro Ghost of Tsushima Director's Cut (a na PC je pouze Director's Cut), tak je potřeba PC z toho původního profilu odebrat. Na to ale nemám práva, ani to navrhnout. Ideálně je to potřeba stihnout do 16.5., než ta hra půjde hodnotit.
Bylo by fajn smazat z tohoto profilu verze pro PS3 a X360. Běží ještě na starém Ignition enginu. Zatímco novější konzole už běží na Frostbite enginu.
Udělal jsem úpravu Castlevania Adventure a nevšiml si, že už je zadaná. Prosím o zrušení. Díky.
Jsem idiot. Můžete mi prosím opravit/změnit/vrátit A Highland Song ? Nevšiml jsem si, že jsem omylem zaškrtl "Nehotová verze". Ta hra vyšla celá. Moje chyba.
@DanielUndream (21.11.2023 17:43): Jediný možný způsob je podle mě vytvořit jej u nějaké hry s pozměněným názvem, např. Voodoo1, a pak ten název upravit. Dělalo by to ale potom problémy při vybírání vývojářů u her, protože bys nevěděl, kteří jsou ti správní.
Aby som predišiel chybe, ktorá môže vzniknúť, ako mám pridať nového vývojára, ktorý má rovnaký názov ako existujúci? Máme tu existujúce Voodoo no pridávam hru od Voodoo a stále mi to po úprave vyberá už to existujúce instead od vytvorenie nového.
@Ross (23.06.2023 12:01): O sekundárních názvech u vývojářů už debata proběhla a bylo by to samozřejmě nejlepší řešení, ale ještě nebylo implementováno. Navíc nevím, jestli by to za tohoto stavu, kdy má spoustu vývojářů kompletní profil, ještě bylo pro DH přínosné. Při automatickém slučování by vznikala spousta chyb a zanikaly by popisy starších verzí stejných vývojářů a ruční slučování by bylo hodně pracné.

@Dunemaster (23.06.2023 11:25): Tohle by bylo dobré řešení a mohl by zůstat současný stav. Sekundární názvy by se s tím ale samozřejmě zavést nemohly, protože by to při přiřazování vývojářů u her vyhledávalo všechna studia.

Ono celkově by to vývojářské rozhraní chtělo trochu upravit, protože třeba u kroku "Rok vzniku a zániku" je dole v náhledu "datum založení" a "datum zániku", což je samozřejmě špatně, protože datum se nikde neuvádí.
Nebyla by asi od veci funkce, kdy by se u profilu vyvojare vyplnoval predchudce a nastupce. A jinak by to zustalo.
@Ross (23.06.2023 11:08): Je to tak, původní vývojář pro DH přejmenováním zanikne. Tohle je dobrý řešit dobrým popisem, kde se vzájemně odkáže na předchůdce/nástupce. Plus jak píšeš, uživatel hledá vývojáře podle jména, pod kterým dělal tu jejich hru, ne podle dnešního jména, nebo pod kterým tvořil nejdéle.
@Jumas (23.06.2023 11:06): Není v tom bordel? + i když pro vyhledávání nebo založení nové hry je to vlastně asi lepší. Bo by každý zakládal studio pod starým názvem no ni? :)
- a to by museli admini pátrat mezi vývojáři, který má jaký název.
Našel jsem zajímavý problém.
Xpiral 
Efecto Caos 
KatGames 

Patří pod jednoho člověka. Zrovna upravuji KatGames a zjistil jsem to. Navrhuji zrušit ty ostatní a nechat KatGames jako jednoho hlavního vývojáře s tím, že se do popisu zmíní ty jiné názvy.
Zdroj
Do hry Saints Row 2 jsem teď zadal dvě zajímavosti špatně, prosím moderátory o smazání (už jsem to nahlásil i přímo u té zajímavosti). Díky a omlouvám se.
Nejsem si jistý, jestli jsem při přídáváníní data vydání MG Colection na NS, PS5 a SeriesS/X u MGS1 nedal špatný rok. Má být 2023.
@Ross (07.05.2023 16:20): Jestli se nepletu, je to proto, že FIFA 10 vyšla na android ve dvou verzích, jedna od  Distinctive Developments a jedna od Polarbit. A jsou dost odlišné, ta od Distinctive Developments je J2ME verze portnutá na android, ta druhá zase vychází z iOS verze. Takže je to dobře :)
FIFA 15 by měl mít rozdělené profily. Hlavní profil s novým enginem by měl být PC, PS4, XboxOne. Ostatní platformy by se měli z profilu vymazat, protože obsahují starý engine.
U Beecarbonize poslané do schvalování mi očividně vypadl iOS ( ikdyž si jsem jistý, že jsem jej zaklikával). Vyšlo to stejný den, tak jen poprosím přio schvalování přidat.
Prosil bych o oddělení Commandos 2 a HD remake a Commandos 3 HD remake, ať to prosím zbytečně nekazí hodnocení. Navíc je to podobně jako třeba u Diablo 2 Resurrection nová a samostatná hra.
Myslím že by stálo za to rozdělit Bowser's Fury od Super Mario 3D World. Byť nevyšla samostatně, je to oddělená hra, která se spouští nezávisle a nijak neovlivňuje druhou hru z balení. Rád bych na ní napsal komentář, ale 3D World jsem ještě nedohrál a možná ani nedohraju.
U Maze Game je jeden odkaz k úplně jiné hře. Je nutné lépe kontrolovat, co na DH lidé přidávají. Odkaz jsem nahlásil. Ten můj je správně. Chrome prohlížeč mi soubor zablokoval, ale v jiném by to stáhnout jít mělo.

Tu ochranu nedůvěryhodných souborů má i Edge. Nicméně jsem to alespoň několika kliky nechal na disku. Hru mám nainstalovánu, normálně mi funguje.
Cadaver: The Payoff: V aktuálním popisu hry je " The Payoff vyšel také v CD verzi s dabingem". Je to opravdu správná informace? Payoff opravdu vyšel na CD ve verzi pro PC spolu s původní hrou Cadaver v roce 1995 v kompilaci "BITMAP BROTHERS COMPILATION". Ale je tam se stejnými daty, s jakými vyšel v roce 1991 a rozhodně tam žádný dabing není.
Prosím o zamítnutí schvalovaného vývojáře: Round8 Studio. Jsem totiž slepý a všechno patří k vývojáři Room8 Studio, jejichž jednu hru právě přidávám.
Prosím smazat platformu PSP u Tactics Ogre: Let Us Cling Together  

Omlouvám se, že jsem drze přidal PSP verzi zvlášť, ale po předchozích zkušenostech u takových "neznámých" her vím, že byste se mnou stejně souhlasili. :D Po vydání remasteru remaku nedává smysl, aby ten remake (a hlavně zmíněný remaster) byl v jednom profilu se SNES verzí. Ty změny jsou už moc velké.
@adam.kulhanek (22.08.2022 12:48): Ničemu to nevadí, protože jsi vyplnil i popis, který první návrh neměl, takže se daly schválit postupně oba dva ;) Pokud by byla vyplněná jen hlavička, tak má samozřejmě přednost ten první (pokud je bez chyb).
Teď jsem si všiml, že jsem dal ke schválení profil vývojáře, kterého už někdo jiny přidává taky (Molegato). Nekouknul jsem se před odesláním do fronty přidávaných a teď už to nejde vzít zpět, omlouvám se.
Duplicitní vývojáři Gamestar a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT: Další Jan Willem Nijman a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT2: Další [chybný odkaz na vývojáře] a Kittehface Software. Správně je Kittehface Software.

EDIT3: Další Lion's Shade a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT4: Další Nichibutsu a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT5: Další Nintendo Software Planning & Development a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT6: Další Normal Distribution a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT7: Další [chybný odkaz na vývojáře] a Novotrade Software.

EDIT8: Další OutSide Directors Company a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT9: Další [chybný odkaz na vývojáře] a Phosphor Games.

EDIT10: Další PsychoDev a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT11: Další Questtracers a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT12: Další Renzo "Eshaktaar" Thönen a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT13: Další [chybný odkaz na vývojáře] a SIE San Diego Studio.

EDIT14: Další Sierra a [chybný odkaz na vývojáře] (všechny hry tu máme pod Sierrou).

EDIT15: Další SkisoSoft a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT16: Další StarCraft a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT17: Další Syrox Developments a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT18: Další TAG (Anthony Taglione) a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT19: Další [chybný odkaz na vývojáře] a Yippee! Entertainment.
@adam.kulhanek (12.07.2022 10:16): Aktuálně to tu funguje tak, že když dojde k přejmenování studia, založí se při přidávání hry nový profil, ale jsou v plánu alternativní názvy vývojářů, takže se tyto duplicity pak budou také slučovat.
Nevím jestli to tu už bylo nebo ne, ale je zde duplicita u:
Activision a Mediagenic 
Jedná se o stejnou společnost, která se v letech 1988 až 1992 přejmenovala Mediagenic.

Jen pro info, jediná uvedená hra u Mediagenic je tam uvedená špatně (už jsem zadal ke schválení úpravu).
Nevím, kdo budete schvalovat Wolfensteina 3D, který jsem jsem dal na schválení. Nevím, jestli jsem tam zaškrtl mulťák nebo ne. Pokud vím, tak ho hra neobsahuje ani na ostatní konzole. Prosím o opravu.
Duplicitní vývojáři Two Tribes a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT: Další duplicita The Code Monkeys a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT2: A další L.K. Avalon a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT3: Další Ubisoft Kiev a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT4: Další Brøderbund a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT5: Další Synapse Software a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT6: Další Charlie's Games a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT7: Další Creat Studio a [chybný odkaz na vývojáře].
@Jumas (11.06.2022 22:21): Ty dvě hry u duplicitního vývojáře jsem přidával já a jsem si skoro jistý, že jsem při zadávání vývojáře vybíral z nabízejícího se seznamu. Nenapadá tě (nebo někoho jiného), co jsem mohl udělat špatně, že vznikla duplicita?
Prosím o smazání duplicitního vývojářského profilu [chybný odkaz na vývojáře].
Marathon vyšel v roce 1994 na Mac (Moby Games, Retro Nation). Jenže v DH se ve vyhledávání zobrazuje jako Marathon (2011). Protože Mac jako platforma neexistuje (dlouho byl Mac v podstatě PC, ale ze začátku ne, a nedávno s přechodem na vlastní Arm už opět spíše ne). Takže jak to řešit, aby to nebylo matoucí? Přidá se Mac jako platforma? Nebo to označit jako PC 1994, i když to je zavádějící?