Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

hm, zajímavé, vypadá to, že si takhle stěžoval v každé druhé hře..., ale určitě tam právě bylo doporučení, aby si to nikdo nekupoval, což u Full Throttle není, a podklad textu v časáku nebyl bílý, ale tmavý jako u Fantoma, aspoň co si moje oko pamatuje :-)
Dobrý den,chtěla bych moc poradit jak se spustí aby jel vlak po trati ve hře TRAINS SIMULÁTOR 2015? Jakou klávesu zmáčknout? Děkuji. Jana Prosím o odpověď na email Kucerova9@seznam.cz, hra je v angličtině, tak nevím.
V jedné recenzi se Andrej na konci rozčiloval, že je to nejkratší adventura všech dob, jenom 6?8? hodin, tak ať ji nikdo za ty peníze nekupuje.  Z dnešního pohledu docela solidní délka. Neví někdo, o co šlo? Jsem myslel, že Return of the Phantom, ale ten to asi není, protože si matně pamatuji, že to nadávání na krátkou herní dobu zabralo snad celý odstavec, pokud si teda nepletu několik recenzí dohromady :-) Dreamweb taky ne.

Jinak von toho Fantoma dohrál za rekordních 6:15 a já jsem ho teď dal asi za 3 a na youtube jsou průchody i pod 2 hodiny. By mě zajímalo, co tam tak dlouho dělal...
@Ross (29.05.2024 17:18): zkusil jsem s tím, že si budu moci zahrát hry ze své knihovny a ne. Jen nějaké tři freeware věci co jsem asi někdy claimnul. Celkově nabídka her mizerná, ale ok nejsem cílovka, tak by bylo spíš překvapení, kdyby mě něco zaujalo. Takže pro mě to tedy v aktuální podobě není.

Nepřekvapila instalace do C:program files bez možnosti změny. Může mi někdo kdo tomu rozumí říct proč vývojáři nuti jakýkoliv software instalovat do pevné danné složky? Jde o něco víc než lenost? A ho chápu, že dneska zvládne 99% useru maximálně značkou tlačítko stáhnout, tak si asi říkají, že to je zbytečné.
@SilentWolf (31.05.2024 09:21): Nevim, co od toho lidi čekali. Já jsem rád, že teď ze sebe vysypali všechny tyhle podružný blbiny, včetně tý product placement hry, na kterou všichni čekali, a na podzim nečekám nic míň než jeden banger za druhým. Už je čas.
Jsem šel spát s tím, že ráno se přečtu o spoustě novinek a ráno se dívám na weby a první myšlenka byla "tak ono to bude až dnes?".

Jako hodně slabé.
Za me Ragnarok na PC lepsi nez TLOU2. Krom toho TLOU2 portuji/budou portovat Iron Galaxy. Ti na to potrebuji par let a jeste to doserou.

Ballad of Antara vypada dobre, ale mam obavy z toho, co to nakonec bude. V ukazce nekolik hratelnych postav, tak bud to budou jakoby epizody, ktere budou davat dohromady vetsi pribeh, coz by mohlo byt fajn, a nebo to bude nejaka radoby pribehova multiplayerovka.

Astro Bot me vubec nezaujal. Sonacka snaha vytvorit si vlastniho Maria ci co?
@Paul (30.05.2024 23:54): Jsem úplně minul že proběhlo. O nic jsem nepřišel koukám ale. Čínské srágory, multiplayer srágory a VR srágory… zbytečný remake a PC porty co jdou mimo mě.

Ten Silent Hill furt tak trochu čekám, že bude zklamání, ale alespoň ten Astro Bot vypadal fakt skvěle!

Xbox to bude mít opět velmi jednoduché, kor pokud se potvrdí vsechny rumory.
@Garret (31.05.2024 00:45): taky, ale jinak se musí nechat že ty hry sypou slušným tempem -únor Helldivers 2, březen Horizon 2, květen Tsushima, září Ragnarok. TLOU snad bude brzy po něm.
Nějaký expektace v rámci state of play?

Já bych rád viděl TLOU2 PC, ale asi ohlášej jen ragnarok, pokud vůbec něco.

edit - tak ragnarok v září, TLOU zatím nic, Silent Hill 2 vypadá slušně a v říjnu. Pak tam bylo nějaký ballads of antena či co což vypadalo slušně a pak nějaký multiplayerový pakárny a astrobot.
Chtěl bych nainstalovat rodičům na tablet nějakou hru na trénink mozku, něco jako je Happy Neuron Academy, která obsahuje hry na paměť, prostorovou představivost, slovní zásobu atd. Jenom potřebuju, aby to bylo v češtině nebo aspoň snadno pochopitelné pro neangličtináře.


Máte někdo tip na takovou hru? Všechno je to jenom v AJ... :(
@Solidor (23.05.2024 20:12): Zas tak aktivní nejsem :) Ale WW má zdá se nějaké nabořené (nebo možná schválně zvýhodněné v rámci spuštění hry) "gacha rates" - nejsem sám, kdo hlásí 5* na prvních 10/20 Radiant Tides (Character i Weapon Banner)...
Pomalu čas na novou generaci konzolí, ale s koncem her pro PS4 to moc nevypadá.

Ale tak brzdím to též, furt hraju na PS3. :D
@Rapier (18.05.2024 17:40): Mně přišly všechny Bethesda "Fallouty" hodně hnusné, u Vegas bych to dejme tomu nějak toleroval (obsah před formou atd. atd.), ale u F4 už mi to přišlo jako vtip - ohavné textury a navíc i modely, které nezachrání ani hi-res texture mody. Samozřejmě preferuji obsah před formou, ale v tomhle případě je obsah bída, kterou by dokázala zachránit asi jen ta forma. Pro mě, samozřejmě. Je fakt, že Oblivion svého času vypadal hodně dobře, a v kombinaci s hudbou to byl alespoň ze začátku prima zážitek.
@Rapier (18.05.2024 17:40): taky to vidím, že zkusím někdy ty první dvě klasiky než ty 3D. První díly jsou dneska již kultovní záležitost, co se her týče. Tak to musím dohnat. Ještě mi chybí série Gothic, ale aspoň už mám koupené všechny důležité díly.
Do Herní výzvy Fallout a Gothic nikde nepasuje co?
@Ross (17.05.2024 15:26): nové Fallouty (3D) jsou tak trochu zvláštní hry. Normálně mi příliš nevadí Bethesda, přesněji řečeno fakt, že TES Oblivion/Skyrim vypadá jak vypadá (tzn. je radost na ně pohledět a jen tak se kochat krajinou) a hraje se jak se hraje (tzn. průměrný příběh, min. NPC ve městech , dialogy, a občas slušné questy) ale u Fallout 3 jsem pár dnů zpět prošel začátkem hry, vyšel na povrch, a vůbec ale vůbec se mi hra nelíbí. Chápu, že se dívám na Washington DC po jaderné válce ale stejně. Falloutům zkrátka přechod do 3D neprospěl, a platí to i pro Fallout New Vegas.

Zatímco v 2D stále obdivuji nádherné propracované post-apo scenérie do nejmenších detailů, u F3 je obecně grafika nic moc, F4 je na tom výrazně lépe i díky nasvícení, a NV je někde mezi F3 a F4, bohužel spíše graficky tíhne k F3.

Já Vám nevím ale mám z 3D Falloutů smíšené pocity. Když pominu dialogy u F3/F4, které jsou zhruba stejně "kvalitní" jako u TES O/S, tzn. nic extra, jenže u TES se bavíme o fantasy kde se dá lecos odpustit, už jen pro radost z procházky nádhernou krajinou, tak 3D F3/FNV grafika silně připomíná doby kdy RTS přešli z vypiplaného 2D do hranaté 3Dfx/D3D "hrůzy" ve 3D (okolo roku 2000), jenže tam alespoň tvůrci nezapomněli na parádní nasvícení a tak Earth 2150 nebo Emperor Battle for Dune vypadá stále k světu.

Možná je problém jen u mě, nicméně vyjdu u F3 z Vaultechu, najdu první osobu na pokec, a o pár metrů dál na mě ihned zahájí palbu bandité z bývalé školy. Žádné vysvětlení proč, prostě nic. Jen zadání porozhlídni se po otci. To už mě přijde i FNV výrazně lépe uvedený do děje, proč, co, jak, kde.....
@Ross (17.05.2024 03:53): Spokojenost: Váš výsledek: 90 % bodů
Odpovídali jste stejně jako 6,77 % a lépe než 85,26 % ostatních čtenářů. 

Dvě odpovědi špatně: V životě jsem o žádném konzolovém Falloutu neslyšel a Fallout 4 jsem nehrál a hrát ani nebudu :-D
@AlieN (16.05.2024 15:07): Co si představuješ pod smysluplnou a dobově uvěřitelnou reflexí toho, že je někdo černej?? Já naopak předpokládám, že se na to právě narážet bude, když už má historickej předobraz.
@BUMTARATA (16.05.2024 15:03): Černej samuraj by byl super, kdyby jeho okolí v té hře smysluplně a dobově uvěřitelně reflektovalo že je černej. Což docela pochybuji že se bude dít.

Ne že by to byl hlavní problém té hry. Ani jeden z jejich top 20ti problémů.

Ale na Tsushimu jsem zvědavý velmi.

(a nejlepší černej samuraj stejně zůstane Ghost Dog)
Černej samuraj je nejvíc cool věc ever, smutný akorát je, že potřebuješ historickou postavu, aby sis to (aspoň trochu) obhájil, protože jinak by to byla agitka a spousta malejch lidí by s tím měla velkej problém (což teda maj i tak), protože prostě není možný, aby Afričani cestovali po světě, to je výsadou Evropanů (Nioh).

Takže props nejnudnější herní firmě, že chytla příležitost za dredy.

Čekám ale, že gameplay bude meh as usual.
@Strady (16.05.2024 11:16):  Váš výsledek: 90 % bodů

Odpovídali jste stejně jako 6,91 % a lépe než 85,18 % ostatních čtenářů.

Super Mutant

Značku Fallout znáte patrně více než mnoho těch, kteří ji pomáhali vytvářet. Těch totiž bylo za poslední čtvrt století spoustu a každý z nich k tomuto tématu přistoupil trochu jinak. Gratulujeme, ale jak ukazuje tetování níže, nic by se nemělo přehánět a ne vše spojené s Falloutem je automaticky dobré. 

Rád bych podotkl, že jednu chybu jsem udělal kvůli špatně položené otázce: "Jak se jmenuje systém, na kterém je založen systém Falloutu?" Správná odpověď je dle autorů SPECIAL, což je podle mě blbost, nebo blbě položená otázka. Fallout využívá SPECIAL, který je založený na GURPS. Čili jsem ochoten uznat pouze jednu špatně zodpovězenou otázku.
@Paul (16.05.2024 11:42): Konečně někdo, taky si myslím, že pro Prohráče by to měla být třešinka.

Co Modrooký samuraj? Hodně fajn až nakonec ale to asi můj problém, všeobecně se seriály.
Hoď se pak nějaké screeny ze Tsushimy, zajímá mě to jak to vypadá na PC.
@Strady (16.05.2024 11:16): 100%, tam nešlo udělat chybu..

@SilentWolf (16.05.2024 09:00): hele nekaž mi těšení :) Já Sušimu nehrál, ten koment jsem viděl na netu a pobavil mě. Dneska v pět se Sušima odemkne na Steamu, tak se na to vrhnu a doufám že mě to chytne. Ubi šablona se dá přežít pokud je zábavnej svět, příběh, gameplay.
Paradoxně mě ale docela zklamal ten seriálovej Shogun, čekal jsem jak mě na Sušimu vyhajpuje a spíš mě trochu zchladil.
Nehrál jsem Tsushimu a AC samuraj šajdoun určitě hrát nebudu. Alespoň z Tsushimy je Japonsko cítit až za roh.
Když člověk vynechá Mr Blacka, tak stejně AC už z videa vypadá jak nějaká parodie na Japonsko. No nic těším za měsíc na gameplay. Je vtipné číst pod videm UBI never pre-order, všichni si dávají palce a všichni to mají přeobjednaný :D
@Bursoft (16.05.2024 10:02): museli by upravit souboják a to dost. Prim tam bude hrát do řinčení katan o sebe a odrážení útoků. To si s dosavadním soubojákem moc představit neodkážu, když šlo jen o mlácení gumovými zbraněmi do hadrových panáků (mimo nějaké fatality).
Tsushima měla aspoň skvělou atmosféru, to Japonsko z toho úplně dýchalo. Do určité míry respektovala dobovou kulturu. Vypadá dodnes dobře, hraje se skvěle, technicky výborně zvládnutá hra. Pokud nový AC pojede na stejným enginu, co Valhala, tak to bude hnusný, zglitchovaný a těžkopádný, jako všechny poslední AC.

Plus by mě zajímalo, jestli Ubi jde do té kampaně cíleně, že spustí totální shitstorm s černošským samurajem a ženskou asasínkou, co si oba budou tehdejší japonce mazat na chleba :D Toto nemůže být o žádné inkluzi, prostě negativní marketing je taky marketing. Trailer je příšernej a předpokládám, že to bude sračka. Ale lidi to stejně budou nakupovat jak rohlíky
Já zrovna hraji Horizon a přijde mi to, jak kdyby to vydalo právě Ubi, totální kopírka herního stylu Ubi (což úplně neberu jako negativum, protože mě koncept Ubi celkem baví, ale chce to dávkovat), nicméně prostředí a souboje super...
@SilentWolf (16.05.2024 09:00): +1

Hlavně mi přijde vtipné nazvat to Tsushima z wishe když to bude mít dvojnásobný rozpočet co Tsushima a bude to znát. Jako u každého AC. A představení ať je jaké chce, prodá to 3x tolik. KCD škoda mluvit, to se prodeji nevyškrabe ani ke kotníkům AC, ať má představení jakkoliv vymakané.

Jako Ubisoft the Game a Sony the Game je to samé, ale přeci jen Ubisoft má ty světy i gameplay zvládlý trochu víc. Minimálně na kochání se detaily a živostí světa a měst jsou teda Ubisoft hry podstatně lepší.

Jakkoliv nečekám, že to bude nějaká Ubisoft revoluce, tak minimálně mě to zajímá kvůli tomu Japonsku. Pár hodin se tam nejspíš budu chtít procházet.

No jinak se diskuzím o hře radši budu vyhýbat. Je mi jasné, že hlavní téma je dvojice hrdinů. :)

A jsem teda zvědavý jak to přijmou japonští hráči až to vyjde.
@Paul (15.05.2024 20:40): Mě pořád fascinuje, jak se adoruje ta Tsushima. Ta hra je dobrá, vypadá skvěle a souboják je fajn. Ale tak nějak to celé stále působí jako levná kopie Ubisoftu. Navíc je to strašně podobné s jinou semiopenworld hrou - Horizon. A zatímco éru samurajů zbožňuju a měla by to být v podstatě "vysněná hra", zatímco nějaké střílení robotů lukem mě moc nebere - tak je pro mě i tak Horizon lepší hrou.

Asi je lepší pocit sestřelit z obřího robota jeho vlastí laser a pak ho jím ustřílet, nebo sundat obří létající stroj lanem, než někde spamovat jeden nevyblokovatelný útok.

Trailer na Shadows je ale debilní no. Každopádně se na něj těším o trošku víc než na dvojku Tsushimy. Ale vítám že je teď přejaponskováno. Ještě nějakou solidní deskovku prosím, svezme se na úspěchu seriálového Shoguna. :D
Oznámen novej asscreed.
Prej "Ghost of Tsushima z wishe" xD
Představení oproti KCD2 ubohý tedy. Jen CGI (a ani ne moc dobrý) gameplay prej až za měsíc.
@Fritol (08.05.2024 06:49): Super, to už dopadne. Je dobře, že nástupce odložili. Sám bych ho stylově oznámil současně s překonáním toho milníku. Titulek "Switch is the best-selling game console. The newly announced Wii Cube Boy will try to surpass it." by sám o sobě prodal miliony :)
Switch už je na 141M+. Odhad na následující rok je necelých 14M, přičemž by bylo jisté, že Switch bude nejprodávanější konzole ever. Navic potvrzeno, že v létě představí ještě nové Switch hry místo další konzole, která bude až později. Tak snad to nebudou samé Mario spin-offy, s tím už moc novych lidi nenalakají.
Koukám že Zoltan Inquisitora přidal, supr. Díky za dojmy, dal jsem ho do wishlistu.